برگزاری الکترونیکی جلسات دفاعیه دانشجویان تحصیلات تکمیلی

۳۱ فروردین ۱۳۹۹ | ۰۹:۰۳ کد : ۱۱۰۹۸ اخبار پژوهشی اطلاعیه ها
تعداد بازدید:۴۳۹

سلام علیکم

احتراما با توجه به نامه شماره 2/349657 مورخ 98/12/24 معاونت محترم آموزشی وزارت عتف و پیرو بررسی موضوع برگزاری الکترونیکی جلسات دفاعیه کارشناسی ارشد و دکتری در شرایط موجود شهرستان و کشور، و نیز تایید وجود زیرساخت لازم در دانشگاه از سوی رئیس دانشکده آموزش های الکترونیکی و آزاد، به استحضار می رساند از این پس تا اطلاع ثانوی امکان برگزاری جلسات دفاع دانشجویان تحصیلات تکمیلی بر اساس سازوکار زیر و ضمن رعایت کلیه ضوابط و مقررات امکان پذیر می باشد.

1- این امکان فعلا برای دانشجویان سنواتی (کارشناسی ارشد نیمسال ششم و بالاتر، دکتری نیمسال دهم و بالاتر) وجود دارد.

2- نماینده تحصیلات تکمیلی در جلسات دفاعیه کارشناسی ارشد نیز همانند دکتری از خارج از هیات داوران خواهد بود.

3- پس از بررسی و تایید پایان نامه/رساله در شورای گروه آموزشی و نیز شورای دانشکده/پژوهشکده (به نحو مقتضی) و در صورت موافقت گروه و دانشکده با دفاع به شیوه الکترونیکی، استاد محترم راهنما درخواست دفاع دانشجو را طی نامه ای (با فرمتی که در ذیل نامه آمده است) از طریق اتوماسیون به مدیر گروه ارجاع می دهد. ضمنا استاد راهنما فایل pdf گزارش همانندجویی که قبلا خود انجام داده و یا با ارسال فایل word پایان نامه از طریق پیغام اتوماسیونی برای آقای اسلامی توسط ایشان انجام شده است را پیوست می نماید. همچنین در خصوص دانشجوی دکتری، استاد راهنما بایستی تصویر صفحه اول مقالات و یا گواهی پذیرش مقاله را پیوست نماید.

4- مدیر گروه آموزشی ضمن تایید تصویب مراتب در شورای گروه آموزشی و مشخص نمودن مکان دفاع در سابقه نامه درخواست صدور مجوز دفاع، آن را به رئیس پژوهشکده/ پردیس/ معاون آموزشی دانشکده ارجاع می دهد.

5- درخواست با تایید تصویب مراتب در شورای تحصیلات تکمیلی پژوهشکده/ پردیس/ دانشکده در سابقه نامه توسط رئیس پژوهشکده/ پردیس/ معاون آموزشی دانشکده، به مدیریت تحصیلات تکمیلی ارسال می شود.

6- با ارسال درخواست برای کارشناسان امور مالی شبانه و تحصیلات تکمیلی، اقدامات لازم جهت تسویه مالی و احراز ضوابط آموزشی صورت گرفته و نتیجه در سابقه نامه اعلام می گردد. ضمنا در مورد آن دسته از دانشجویان دکتری که مقاله چاپ شده ندارند، برای تایید گواهی پذیرش پیوست شده، با معاون پژوهشی دانشکده نیز مکاتبه خواهد شد.  

7- صدور مجوز دفاع در سابقه نامه، توسط مدیر تحصیلات تکمیلی به رئیس پژوهشکده/ پردیس/ معاون آموزشی دانشکده جهت  اقدامات بعدی (تهیه صورتجلسه توسط کارشناس مربوط و ...) ارجاع می شود.

8- صدور مجوز دفاع به رئیس دانشکده آموزش های الکترونیکی و آزاد نیز برای هماهنگی و پیگیری اقدامات بعدی ارجاع می شود. ضمنا طی نامه جداگانه ای از نماینده تحصیلات تکمیلی هم دعوت به عمل خواهد آمد.

                                                                         با تشکر

                                                                                                                                                                                                               

مدیر محترم گروه آموزشی ....................

پایان­ نامه/ رساله خانم/ آقای به شماره دانشجویی………………باعنوان…………………………………………………………………… …………… به راهنمایی اینجانب آماده دفاع می­باشد. ضمنآ زمان دفاع و استادان داور به شرح ذیل پیشنهاد می­ گردد:

 روز:                    تاریخ:                       ساعت:                   استادان داور:

خواهشمند است در خصوص برگزاری جلسه دفاع از پایان نامه/ رساله اقدام لازم مبذول فرمایید.


( ۱ )

نظر شما :