سیستمی شدن فرآیند صدور مجوز دفاع

سیستمی شدن فرآیند صدور مجوز دفاع

۰۶ آذر ۱۴۰۰ | ۰۸:۴۱ کد : ۱۸۳۴۷ آخرین اخبار
تعداد بازدید:۷۴۰

قابل توجه دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد و دکتری:

با سلام

از تاریخ 1400/9/7 فرآیند صدور مجوز دفاع از پایان نامه های کارشناسی ارشد و دکتری صرفا بصورت سیستمی و از طریق پرتال پویا انجام خواهد شد.در این فرآیند گام های زیر طی خواهد شد:

1- دانشجو پس از اخذ تاییدیه مالی برای دفاع (که آنهم بصورت سیستمی انجام می شود) در بخش درخواست های دانشجویی درخواست صدور مجوز دفاع را ثبت و سپس اطلاعات مربوطه را تکمیل و آن را برای مسئول آموزش دانشکده ارسال میکند.
2- مسئول آموزش دانشکده در بخش "درخواست های دانشجویی پرتال صدف" درخواست را مشاهده، موارد آموزشی مرتبط را بررسی و در صورت تایید، آن را برای استاد راهنما ارسال می کند.
3- استاد راهنما "در پرتال پویا --> آموزشی --> سایر --> درخواست های دانشجویی" درخواست را مشاهده می کند و پس از بررسی صحت فایل پایان نامه و مقالات (برای دانشجویان دکترا) فایل گزارش همانندجویی را پیوست و سایر اطلاعات شامل زمان و داوران پیشنهادی را تکمیل می نماید و آن را برای مدیر گروه ارسال می کند.
4- مدیر گروه "در بخش درخواست های دانشجویی در پرتال صدف" درخواست را مشاهده می نماید. پس از مطرح کردن درخواست در جلسه گروه و تعیین داوران و زمان قطعی دفاع، صورتجلسه گروه را پیوست و سایر اطلاعات خواسته شده را تکمیل و در صورت تایید برای معاون آموزشی دانشکده ارسال می کند.
5- معاون آموزشی دانشکده در صورت تایید اطلاعات آن را برای مدیریت تحصیلات تکمیلی ارسال می کند.
 
موفق باشید
 

نظر شما :